Způsoby doručení

ZPŮSOBY a ceny doručení

 

AKCE - Doprava zdarma pro objednávky nad 499,- Kč - PO CELÝ BŘEZEN 2017

Momentálně pro vás zajišťujeme tyto způsoby doručení a ceny dopravy:

 


 

CENA DOPRAVY v ČR

Vážení zákazníci,

vzhledem k zavedení systému EET pokladen a přípravami nových funkcí pro náš web, jsme bohužel nuceni po dobu měsíce března omezit výběr způsobů platby vašich on-line objednávek.  Během března tak nebude možné využívat služeb rychlých plateb PayU a platby kartou. Ostatní způsoby platby, tedy dobírkou, převodem nebo rezervace na prodejně jsou zachovány.

U OBJEDNÁVEK NAD 1499,- KČ JE DOPRAVNÉ A BALNÉ ZDARMA

Doručovací služba

Dobírkou

Platební kartou

Pevodem

Česká pošta (balík Do ruky, Na poštu

120

120

120

PPL

120

120

120

Osobní odběr

X

0 Kč*

0 Kč*

Ceny jsou uvedeny v Kč včetně DPH.

* Dopravné a balné je zdarma v případě, že objednávka přesáhne 499,- Kč vč. DPH, po uplatnění všech slev. U objednávek na částku 499,- Kč a nižší, bude účtováno dopravné a balné ve výši 60,- Kč.

 

CENA DOPRAVY na Slovensko

Vážení zákazníci,

vzhledem k zavedení systému EET pokladen a přípravami nových funkcí pro náš web, jsme bohužel nuceni po dobu měsíce března omezit výběr způsobů platby vašich on-line objednávek.  Během března tak nebude možné využívat služeb rychlých plateb PayU a platby kartou. Ostatní způsoby platby, tedy dobírkou, převodem nebo rezervace na prodejně jsou zachovány.

Na Slovensko je možné využít přepravní služby PPL a objednat na dobírku (310,- Kč)

U OBJEDNÁVEK NAD 2999,- JE DOPRAVNÉ A BALÉ ZDARMA.

Doručovací služba

Platební kartou

PPL

310

Ceny jsou uvedeny v Kč včetně DPH.

Pro zaslání zboží na Slovensko je možná pouze platba platební kartou online. S každou zásilkou zákazník obdrží fakturu.

 

CENA DOPRAVY do Polska

Vážení zákazníci,

vzhledem k zavedení systému EET pokladen a přípravami nových funkcí pro náš web, jsme bohužel nuceni po dobu měsíce března omezit výběr způsobů platby vašich on-line objednávek. Z tohoto důvodu nejsme schopni během měsíce března 2017 odesílat objednávky do Polska.
Děkujeme za pochopení

U OBJEDNÁVEK NAD 2999,- JE DOPRAVNÉ A BALÉ ZDARMA.

Doručovací služba

Platební kartou

PPL

310

Ceny jsou uvedeny v Kč včetně DPH.

Pro zaslání zboží do Polska je možná pouze platba platební kartou online. S každou zásilkou zákazník obdrží fakturu.

 

CENA DOPRAVY do ostatních zahraničních zemí

Vážení zákazníci,

vzhledem k zavedení systému EET pokladen a přípravami nových funkcí pro náš web, jsme bohužel nuceni po dobu měsíce března omezit výběr způsobů platby vašich on-line objednávek, a z tohoto důvodu nejsme schopni během měsíce března 2017 odesílat objednávky do níže uvedených zahraničních zemí.
Děkujeme za pochopení

Sledování zásilek - GLS

Track and Trace - GLS

Ceny jsou uvedeny včetně DPH, mýtného a palivového příplatku.

Země

Délka doručení *

Váhový limit v kg

Cena v Kč

Doručovací služba

Německo

1-2 dny

20

350

GLS

Rakousko

1-2 dny

20

350

GLS

Maďarsko

1-2 dny

20

350

GLS

Belgie

2 dny

20

390

GLS

Nizozemí

2 dny

20

390

GLS

Lucembursko

2 dny

20

390

GLS

Dánsko

2 dny

20

390

GLS

Slovinsko

3 dny

20

390

GLS

Estonsko

4 dny

20

390

GLS

Litva

4 dny

20

390

GLS

Lotyšsko

4 dny

20

390

GLS

Irsko

4 dny

15

490

GLS

Velká Británie

3-4 dny

15

490

GLS

Francie

2-3 dny

15

490

GLS

Itálie

3-4 dny

15

490

GLS

Španělsko

4-7 dní

15

490

GLS

Rumunsko

3 dny

15

490

GLS

Bulharsko

4 dny

15

490

GLS

Řecko

3-6 dní

15

1090

GLS

Portugalsko

4-7 dní

15

1090

GLS

Finsko

4-7 dní

15

1090

GLS

Švédsko

3-5 dní

15

1090

GLS

Malta

5-7 dní

15

1090

GLS

Kypr

5-7 dní

15

1090

GLS

Chorvatsko

4-7 dní

15

1090

GLS

* Znamená dobu doručení počítanou od doby předání balíku přepravci.


Svojí zásilku odeslanou prostřednictvím České pošty,  PPL a GLS můžete sledovat a dozvědět se více o jejím doručení či uskladnění. Podací číslo Vaší zásilky najdete v potvrzovacím e-mailu z našeho elektronického obchodu: eshop.hannah.cz

S každou zásilkou obdrží zákazník fakturu

  • Sledování zásilky PPL
  • Sledování zásilky Česká pošta

  • Sledování zásilky v případě doručení na vybranou prodejnu PPL

  • Sledování zásilky do zahraničí GLS

 

 

DODACÍ LHŮTY

Dodací lhůty v rámci ČR a SK jsou obvykle 2 – 8 pracovních dní, pouze v mimořádných případech do 14 dní.

Dodací lhůty do ostatních zahraničních zemí se liší dle konkrétní země viz. stanovený ceník.

Momentálně pro Vás zajišťujeme tyto dodací lhůty:

  • 1. U zboží označeného zeleným „smajlíkem“ je obvyklá dodací lhůta po ČR do 3 pracovních dnů od přijetí objednávky. Dodací lhůta do zahraničních zemí se liší dle konrétní země.
  • 2. U zboží označeného oranžovým „smajlíkem“ je obvyklá dodací lhůta po ČR 3 – 7 pracovních dnů od přijetí objednávky. Dodací lhůta do zahraničních zemí se liší dle konkrétní země.
  • 3.U zboží označeného šedým „smajlíkem“ je možné vyžádat informaci o jeho dostupnosti od pracovníka e-shopu. S největší pravděpodobností bude v nejbližší době doplněno na sklad, ale v ojedinělých případech mohlo dojít i k jeho úplnému vyprodání.

Balík Do ruky. Jedna ze služeb doručení Vaší objednávky na www.rockpoint.czCO JE ČESKÁ POŠTA - BALÍK DO RUKY

 

Je klasický a nejvíce známý způsob doručení. Pracovník České pošty Vám doručí balík přímo ke dveřím Vašeho domu či bytu. Pokud Vás doma nezastihne, nechá ve schránce lísteček s výzvou a Vy si zásilku můžete vyzvednout v následujících dnech na poště. Garance doručení přímo do rukou adresáta je již následující pracovní den od podání zásilky.


CO JE ČESKÁ POŠTA - BALÍK NA POŠTU

Balík Na poštu. Jedna ze služeb doručení Vaší objednávky na www.rockpoint.cz

Tato unikátní služba Vám umožňuje zvolit si poštu, na které budete mít balík připravený k vyzvednutí. Výhodou je, že nemusíte být v určitý čas na určitém místě a sami si rozhodujete kdy a na které poště si balík vyzvednete. Prostřednictvím SMS nebo e-mailem obdržíte informaci, že balík již na poštu putuje a následně v okamžiku, kdy je na poštu uložen. Garance doručení je následující den po podání zásilky.

A navíc, pokud by Vám nevyhovovala zvolená pošta, pak můžete v den podání po obdržení elektronického avíza změnit poštu, kde si chce balík vyzvednout, a to na stránkách:  www.ceskaposta.cz/zmenadispozice.


CO JE PPL

Společnost PPL zajišťuje expresní přepravu balíků nejen po celém území České Republiky, ale i do zahraničí. Ve spolupráci s Českou spořitelnou a.s. nabízí navíc možnost uhradit balík "na dobírku" také platební kartou. Tato služba je pro příjemce balíku ZDARMA. Další výhodou je aktivní komunikace s příjemcem ze strany PPL - řidič Vás před doručením kontaktuje a je možné se domluvit na posunutí času vyzvednutí, přesně dle Vašich potřeb.

CO JE GLS

"Myslet globálně, jednat lokálně" - to je filozofie GLS! Generals Logistics System, to je mezinárodně strukturovaná logistická síť. GLS nabízí kvalitní služby založené na znalosti místní kultury obchodu a zkušenosti. Poskytuje to nejlepší v oblasti přepravy balíků. Přepravu zajišťuje jak v rámci České Republiky, tak do 38 evropských států. V našem elektronickém obchodě tuto službu využíváme pouze pro zahraniční přepravu. Termíny doručení a výše ceny dopravy je uvedena v našem pevném ceníku zahraničních přeprav.

Sledování zásilek - GLS

Track and Trace - GLS

CO JE OSOBNÍ ODBĚR

Objednané zboží z e-shopu Vám zavezeme na Vámi vybranou kamennou prodejnu, kde si jej vyzvednete. Doprava je při tomto způsobu dopravy ZDARMA v případě, že Vaše objednávka přesáhne částku 499,- vč. DPH po odečtení všech slev. V opačném případě platíte zvýhodněnou dopravu v hodnotě 60,- Kč. Tento způsob dopravy je možné zvolit pouze při platbě předem, a to: převodem, platbě kartou (PayU) nebo při využití převodu peněz přes službu Pay U. Informaci o připravenosti zboží k vyzvednutí obdržíte e-mailem. Vyzvednout si Vaše zboží můžete kdykoliv během otevírací doby dané prodejny. Pokud na prodejně zjistíte, že jste si objednali špatnou velikost a daná prodejna bude mít k dispozici správnou, můžete si zboží okamžitě vyměnit.

Momentálně je možné osobní odběr uskutečnit na všech našich obchodech Hannah a partnerských obchodech Rock Point a Keen.

 

REZERVACE NA PRODEJNĚ

Zboží si rezervujete elektronicky na našem e-shopu a vyzvedáváte si jej ve vybrané prodejně. Platbu provedete až při vyzvednutí v hotovosti nebo kartou. Pokud Vám zboží "nesedne", necháváte jej v prodejně. Personál prodejny je připraven Vám poradit a pomoci s výběrem nebo volbou vhodné alternativy.

V detailu produktu neprve ověříte stav zásob na jednotlivých prodejnách. Přes tlačítko "Dostupnost na prodejnách" tak jednoduše zjistíte, zda Vámi vybraná barva a velikost je právě na Vaší nejbližší prodejně. Stačí vybrat kraj, ve kterém jsou pro Vás prodejny nejblíže, z nich vybrat tu svou oblíbenou a stisknout tlačítko "rezervovat". Vyplníte údaje potřebné pro komunikaci s prodejnou a zaslání potvrzovacího mailu. Poté máte zboží po dobu 48 hodin na prodejně rezervováno a můžete si jej kdykoliv během otevírací doby prodejny vyzvednout. Pokud by Vám termín nevyhovoval, je možné se samozřejmě domluvit přímo s obsluhou prodejny a termín upravit dle Vašich potřeb.

Ve vybrané prodejně pro Vás zboží nachystáme do 2 hodin a pošleme Vám potvrzení, že si jej můžete vyzvednout.  Při platbě na prodejně je platná cena zboží v době rezervace  na e-shopu. Nepřijdete tak o žádné akce či slevy platné pouze pro e-shop. Pro načtení ZÓNA bodů na Váš účet prokažte při platbě Vaše členství v ZÓNA klubu. Zpětné načítání bodů za nákupy není možné.Rezervaci si můžete vytvořit na jakékoliv Hannah prodejně nebo outletu nebo partnerských obchodech Rock Point a Keen, ve které bude zvolené zboží k dispozici.

Věříme, že se servisem našeho e-shopu budete spokojeni. V případě jakéhokoliv dotazu či podnětu nás neváhejte kontaktovat. DĚKUJEME!